2. Карл Сьюэлл, Пол Браун . Клиенты на всю жизнь / CustomersFor Life. How To Turn That One-Time Buyer Into a Lifetime Customer
3. Клаус Кобьелл, Роланд Бергер. Как стать лучше? TUNE: Новый путь привлечения и удержания клиентов / Klaus Kobjoll, Roland Berger. Tune: Neue Wege zur Kundengewinnung
3. Клаус Кобьелл, Роланд Бергер. Как стать лучше? TUNE: Новый путь привлечения и удержания клиентов / Klaus Kobjoll, Roland Berger. Tune: Neue Wege zur Kundengewinnung
6. Ян Карлзон. Моменты истины: В сервисе нет мелочей / Jan Karlzon. Moments of Truth: New Strategies for Today’s Customer Driven Economy
7. Эдмунд Лолер. Сервис по-королевски. Уроки ресторанного дела от Чарли Троттера / Ed Lawler . Lessons in Service from Charlie Trotter
7. Эдмунд Лолер. Сервис по-королевски. Уроки ресторанного дела от Чарли Троттера / Ed Lawler . Lessons in Service from Charlie Trotter
9. Брюс Тулган. Не всем достанется приз: как управлять поколением Y / Bruce Tulgan. Not Everyone Gets A Trophy: How To Manage Generation Y.
10. Лорейн Грабс-Уэст. Сотрудники на всю жизнь: Уроки лояльности от Southwest Airlines / Lorraine Grubbs-West. Lessons in Loyalty. HowSouthwest Airlines Does It – An Insider’s View
10. Лорейн Грабс-Уэст. Сотрудники на всю жизнь: Уроки лояльности от Southwest Airlines / Lorraine Grubbs-West. Lessons in Loyalty. HowSouthwest Airlines Does It – An Insider’s View
Комментариев нет:
Отправить комментарий